top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

HAPPY TWENTIETH!

Ja olengi 20! Naljakas, nooremana tundus 20 nii suur ja asjalik vanus juba kuid praegu ennast vaadates ei saa kûll aru, ikka olen samasugune tatikas enda arust nagu ma veel mõni aasta tagasi olin... Aga loodetavasti tundub see vaid mulle endale nii :D

Pikka juttu praegu ei hakkagi kirjutama, naudin veel oma sünnipäeva mis on möödunud ülimõnusalt. Võtsin vastu oma uhke juubeli koos oma armsate sõpradega, pidu oli ülilahe ja mul oli niiiii tore! Ja kogu tänane päev on möödunud voodis puhates(not at all pole paha olla...) enda uut lemmiksarja enda lemmik boyfriendi kaisus vaadates... Ideaalne!

Homme tulevad veel meie vanemad külla, teeme õhtusööki ja ootan juba väga, et neid näha ja kallistada :)

bottom of page